Sunday, August 16, 2009

好朋友是这样的吗???

今天是我第一次写blog..
其实我对电脑的东西是没有兴趣的。。
只是想写写我的心情。。。
我最近发生了很多不愉快的事情。。
我有一个好朋友因为一些小事而生气了我。。
也不理我很久了。。
我真的很难过。。
好朋友可以因为一些小事计较吗???
好朋友是这样的吗???
算了。。。
我也放下了我的心情。。。
他要不要理我都好。。。
我都会当他是我的好朋友。。。

1 comment:

  1. U think best friends will treat u like this juz bcoz of a small things???u try to think by urself...not the onli 1 of ur best friend says like this,ur other friends oso say that u have this kind of atitude,so u wan say ur best friend small gas or treat u like tis or tat ar??wat did u wan from ur (best friend) OOOooooo..........

    ReplyDelete